| 1 |
1097-ELTCONF7. (R1) |
“Acculturation and Communicative Competence among International EFL Learners: A Mixed-Methods Investigation.” |
غزاله صالح |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 2 |
1048-ELTCONF7. |
A comparative analysis of function and frequency of metadiscourse markers: a cross disciplinary study |
نوشین ناطقیان |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 3 |
1222-ELTCONF7. |
A Comparative Inquiry into the Keyword Method and Collocation Instruction in the Iranian EFL Context |
علی دانشره، سید محمدرضا عادل |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 4 |
1095-ELTCONF7. (R1) |
A contrastive pragmatic analysis of apology strategies: A case of native speakers of English and Iranian bilingual (Turkish-Persian) EFL learners |
سیمین ستارپور، فاطمه پورابراهیم |
پذیرفته شده |
| 5 |
1176-ELTCONF7. |
Advancing EFL Students’ Writing Skills through the Collaborative Jigsaw II Learning Technique |
Mousa Ghonchepour، Asma Bahri |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 6 |
1211-ELTCONF7. |
Advancing Language Assessment Through Evidence-Centered Design: A Conceptual Analysis and Practical Framework |
مجتبی الماسی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 7 |
1108-ELTCONF7. |
Advancing Pedagogical Content Knowledge (PCK) among English Language Teachers: An Indo–Iranian Perspective |
Sougand Akbarian |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 8 |
1148-ELTCONF7. |
A Hybrid Human–AI Pedagogical Framework for Enhancing English Speaking Skills Among EFL Teachers: A Comprehensive Study |
مهدی پاسبان آلانق |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 9 |
1136-ELTCONF7. |
AI-Enhanced German Language Learning: A Narrative Review of Mobile and Generative AI Tools in Second Language Acquisition |
فائزه قبادی مجد |
پذیرفته شده |
| 10 |
1057-ELTCONF7. (R1) |
AI in ELT Classrooms: Evaluating Praktika App Through the Lens of Human-AI Teacher Comparisons |
فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر، محمدباقر خطیبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 11 |
1189-ELTCONF7. |
AI-Supported Collaborative Autoethnography versus AI-Assisted Individual Journaling: A Mixed-Methods Study of Intercultural Learning in EFL Contexts |
زهره دهقان نژاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 12 |
1018-ELTCONF7. (R1) |
Analysis of Teachers’ attitudes on Using Technology in English Language Teaching in Iran |
ابوالحسن نظری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 13 |
1152-ELTCONF7. |
Analyzing the Generic Structure of MA Theses and PhD Dissertation Titles in Applied Linguistics |
مسعود سعیدی، فاطمه دیانت، مریم فرنیا |
پذیرفته شده مشروط |
| 14 |
1226-ELTCONF7. |
Analyzing the Role of Self-Regulation and Gender in English Language Learning and Its Implications for the Development of Teachers’ Pedagogical Content Knowledge (PCK) |
نسترن عموئی زیکساری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 15 |
1040-ELTCONF7. |
Analyzing Types and Sources of Errors in Iranian Students’ Computer-Mediated Written Paragraphs |
امین بیگ وردی، محمدامین صراحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 16 |
1133-ELTCONF7. |
A Needs-Based Evaluation of English Requirements for Iranian Flight Attendants |
نوشین ناطقیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 17 |
1091-ELTCONF7. (R1) |
An Exploration of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of the Challenges to Democratic Assessment: A qualitative study |
ناصر رشیدی، رحیمه کاربخش |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 18 |
1197-ELTCONF7. |
An Investigation into the Efficacy of Visual Materials on the Iranian EFL Learners’ Oral Fluency |
روح الله ملکی، صادق غفاری، مریم محمدی سراب |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 19 |
1046-ELTCONF7. (R1) |
Artificial Intelligence and Blended Learning in Teaching English: A Review Study |
مریم عبادی آسایش، اتابک چوداری میلانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 20 |
1129-ELTCONF7. |
Artificial Intelligence and Learning Oral Communication Skills in English: A Qualitative Research Synthesis |
عباس زارعی، حنانه بدرآبادی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 21 |
1043-ELTCONF7. (R1) |
A Strategic Research-Informed Approach to Lexicology Learning: Integrating Autonomous Heuristic Inquiry Peer-assisted Constructivist Learning |
عباس مهرپویا، نگار نوروززاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 22 |
1053-ELTCONF7. (R2) |
A Sustainable Pedagogical Content Knowledge Development Model for Continuous Professional Development in EFL |
Mehran Memari، هدی حمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 23 |
1145-ELTCONF7. (R1) |
A UDL- and UDT-Informed Content Analysis of Instructional Quality in AI-Generated EFL Lesson Plans |
فاطمه خواجوند نوراشرفی، شقایق درویشی، مریم فکری قره کند |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 24 |
1128-ELTCONF7. (R1) |
Classroom Discourse and Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Development: An Initiation-Response-Feedback Analysis |
محدثه نوروزی، حمید رضا دولت آبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 25 |
1204-ELTCONF7. |
Co-Teaching Practices in Review: Meta-Analytic Evidence from EFL Classroom Research |
نسیم امینی، ستایش جهانگیری، پروانه شایسته فر |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 26 |
1014-ELTCONF7. (R2) |
Critical Cultural Awareness Concept Among Iranian EFL Teachers |
عرفان مردعلی، مصطفی غفاری، آرزو قبادی، بهناز رستگار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 27 |
1088-ELTCONF7. (R1) |
Defining the Characteristics of Teachers Equipped with Pedagogical Content Knowledge in English Instruction |
رضا فرهنگ |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 28 |
1113-ELTCONF7. |
Developmental Patterns in the Use of Discourse Markers in EFL Academic Writing: A Comparative Study of Pre-Service Teachers |
Faezeh Jafari، Hanieh Jafari |
پذیرفته شده |
| 29 |
1146-ELTCONF7. (R1) |
Effective EFL teachers in Iran: Teachers' perceptions of existing situation and barriers |
ستایش صادقی، محمد علی اکبری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 30 |
1208-ELTCONF7. |
Effectiveness of A Usage-Based Cognitive Linguistics Approach in Teaching English Noun Countability to Iranian EFL Learners: A Quasi-Experimental Comparison |
شهاب مرادی، سید محمد حسینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 31 |
1073-ELTCONF7. |
Effectiveness of Using AI-Generated Texts as Reading Skill Instruction Materials: The Case of DeepSeek and Copilot |
Reza Khany، Mohammad Mahdi Maadikhah |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 32 |
1153-ELTCONF7. |
Effects of Transcribing Different Types of Narrative Tasks on Iranian EFL Learners’ Speaking Complexity, Accuracy and Fluency |
مسعود سعیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 33 |
1221-ELTCONF7. |
EFL Teachers Micro ' Reflection on Pedagogical Content Knowledge: A Quantitative Investigation |
فرزانه رحیم زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 34 |
1104-ELTCONF7. (R2) |
emerging micro strategies and digital mediation tools for developing pedagogical content knowledge in EFL teachers in Iran: A qualitative exploration |
فاطمه کاظم خواه حسن کیاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 35 |
1184-ELTCONF7. (R1) |
English as a Global Language? Cultural Gaps in Iranian EFL Textbooks |
حسن طرلانی، زهرا واحدی، محمدرحیم بهلولی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 36 |
1058-ELTCONF7. |
English Learners’ Sense of Belonging in a Non-state Language School: Course-based, Out-of-class, and Meta-institutional Dynamics |
علی منصوری نژاد، Mahmoud Fereydoonfar |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 37 |
1134-ELTCONF7. (R1) |
Enhancing English Language Teachers’ Pedagogical Content Knowledge (PCK) through Artificial Intelligence and Educational Technology in the Iranian Context |
عسل محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 38 |
1200-ELTCONF7. (R1) |
Enhancing English Language Teaching through AI-Integrated Pedagogical Content Knowledge (PCK): A Study of Iranian EFL Teachers |
محمدامین شیروانی، امیرحسین محمدی مشگینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 39 |
1192-ELTCONF7. |
Enhancing English Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Through Awareness of Metadiscourse Practices: A Cross-Disciplinary Comparative Study |
نوشین ناطقیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 40 |
1114-ELTCONF7. (R1) |
Enhancing Meaning-Based ESP Translation among Student-Teachers in the Education of Students with Special Needs through AI-Supported Pedagogy |
علی همتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 41 |
1151-ELTCONF7. (R1) |
Enhancing Reflective Teaching Practices to Improve Instructional Effectiveness among Iranian EFL Teachers |
معصومه پورچراغ پورچراغ |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 42 |
1015-ELTCONF7. |
Enhancing University Students’ Writing Skills and Motivation Through Artificial Intelligence Interaction |
ابراهیم سامانی، عبدالحسین حیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 43 |
1042-ELTCONF7. (R1) |
Error analysis in parts of speech (specialized in tense) in learning English As a second language: with special interference to Persian Language |
حمید رحیم پور، میرمجید محمدی فومنی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 44 |
1196-ELTCONF7. |
Error Correction Codes as Metacognitive Tools: Enhancing Writing Accuracy Among Iranian EFL Learners |
سعید نجفی صارم، الهه خدابنده لو |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 45 |
1098-ELTCONF7. (R1) |
Evaluating English Language Textbooks Tense Distribution against Real Corpus Data: The Didactics Dilemma: Are Textbooks Lying? |
کیمیا عسکریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 46 |
1041-ELTCONF7. (R1) |
Exploring EFL Teachers' Perceptions of Using ChatGPT in Their Practice: Opportunities, Challenges, and Implications for Professional Development |
امین بیگ وردی، ژاله حساس خواه، علی سلطانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 47 |
1140-ELTCONF7. |
Exploring EFL Teachers’ Adaptability and Perceptions of ChatGPT Integration in English Language Education |
شهرام اسفندیاری، پرستو سرخوشی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 48 |
1101-ELTCONF7. (R1) |
Exploring High School EFL Teachers' Perceptions of Integrating Literature into Communicative Language Teaching, A Gender-Based Study in Sanandaj District 1 |
مریم عبادی آسایش، سیده مینا جوانمرد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 49 |
1224-ELTCONF7. |
Exploring Iranian EFL learners’ Writing through Classroom Oral Presentation and Individual and Collaborative Concept Mapping Strategies |
زهرا ریاحی، رضا طاهرخانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 50 |
1139-ELTCONF7. (R1) |
Exploring Learners’ Emotional Experiences: Face-to-Face, Online, and AI-Mediated Interaction in EFL Speaking Tasks |
نرگس نوری زاده، امیر ولدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 51 |
1175-ELTCONF7. (R1) |
From Burnout to Flow: The Role of Generative AI in Recalibrating Teacher Cognitive Load and Emotional Capacity in Education |
سمیرا خالوئی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 52 |
1207-ELTCONF7. |
From Knowledge Transmitters to Learning Facilitators: English Language Teachers in the Age of Artificial Intelligence |
هانی قاطعی زاده، مهران معماری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 53 |
1035-ELTCONF7. (R1) |
From Language to Intercultural Citizenship: Expanding PCK for Globally-Minded EFL Educators |
Mehran Memari |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 54 |
1229-ELTCONF7. |
From Products to Perspectives: Examining Cultural Priorities in Iranian EFL Textbook, Vision 1, Through the Yuen’s Model Lenses |
Jamileh Rahemi، Zahra Yavari |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 55 |
1075-ELTCONF7. (R2) |
Gamification in Teaching English to Generation Z: Enhancing Engagement in Blended Learning Environments |
اتابک چوداری میلانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 56 |
1183-ELTCONF7. |
How Lesson Study Unlocks the PCK of English Teachers in a MALL Environment: From App Integration to Pedagogical Insight |
Mehran Memari، Seyedeh Zahra Mousavi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 57 |
1203-ELTCONF7. |
Incidental vs. Planned Form-Focused Instruction: Personality-Based Differences in Iranian EFL Learners’ Writing Performance |
حسین بخشی، ولی الله یوسفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 58 |
1039-ELTCONF7. (R1) |
In-Service EFL Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) and their Continuing Professional Development (CPD) |
Parviz Ahmadi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 59 |
1223-ELTCONF7. (R1) |
Integrating Artificial Intelligence and Blended Learning within the PCK Framework for English Language Teaching |
فاطیما رستار، علی منصوری نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 60 |
1161-ELTCONF7. |
Investigating public school teachers' perceptions regarding the utilization of artificial intelligence in personalized language learning |
محسن صباحی اودلو، شادی شفایی، پردیس جعفری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 61 |
1209-ELTCONF7. |
Investigating the Relationship Between Teaching Experience and Pedagogical Content Knowledge Among Iranian EFL Teachers |
اسمعیل زین الدینی مفرد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 62 |
1198-ELTCONF7. (R1) |
Iranian EFL Teachers’ Emotions, Perceptions and Regulation Strategies in Online Classes |
رویا موحد، مصطفی بهرامن |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 63 |
1201-ELTCONF7. (R1) |
Iranian English Teachers’ Priorities in the Post -method Era: A Q-sort Study |
یلدا هومن |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 64 |
1218-ELTCONF7. |
Mapping Iranian EFL Teachers’ Perceptions of AI-Enhanced Teaching Tasks: Insights through TPACK and CBAM Frameworks |
حمیده نامی انرجان، حسن سودمند افشار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 65 |
1202-ELTCONF7. (R1) |
Morphological Awareness and Its Correlation to Lexical Knowledge and Morphological Complexity: Evidence from Iranian EFL Learners |
علی اصغر بختیاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 66 |
1123-ELTCONF7. |
Motivation of Families and Students to Learn English Language in Ardabil province |
احسان حضرتی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 67 |
1059-ELTCONF7. (R1) |
Multimodal Pedagogical Content Knowledge (M-PCK): An Empirical Framework for 21st-Century Teacher Effectiveness |
سعید خیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 68 |
1008-ELTCONF7. (R1) |
Pedagogical Content Knowledge in Action: A Comparative Study of Clustering within Blended and Flipped Writing Classrooms |
محمدرضا خدادوست، الهام شامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 69 |
1069-ELTCONF7. |
Pre-task and On-task Collaborative Writing: Examining EFL Learners’ Gains in Accuracy |
سحر فیضی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 70 |
1121-ELTCONF7. (R1) |
Reflections of Iranian EFL Teachers on Artificial Intelligence: Reimagining Pedagogical Content Knowledge in the Digital Age |
حسین خلیلی، حسن طرلانی علیآبادی، حسن احمدی، حامد خلیلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 71 |
1149-ELTCONF7. (R1) |
Review of English for Young Learners (EYL) Materials: The Case of American Family and Friends |
علیرضا راستی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 72 |
1109-ELTCONF7. (R1) |
Situational Self-Esteem and Willingness to Communicate and Their Relationship with Sociolinguistic Competence |
مهسا محمدی، رسول مرادی جز، الهام محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 73 |
1155-ELTCONF7. (R1) |
Teacher Credibility and Its Relationship with Pedagogical Content Knowledge in ELT Contexts |
اسمعیل زین الدینی مفرد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 74 |
1132-ELTCONF7. |
Teachers’ Perceptions of Barriers to Teaching Critical Thinking in ESL Classrooms |
Mousa Ghonchepour، مهرآیین سلطانی نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 75 |
1036-ELTCONF7. (R1) |
Teaching English to Generation Alpha Through Video Games: A Review Article |
مریم عبادی آسایش |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 76 |
1093-ELTCONF7. |
The Comparison of Meta-discourse Markers in Iranian Authors’ Research Articles Published in Elmi-Pazhuheshi and ISI Journals |
فاطمه پورابراهیم، سیمین ستارپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 77 |
1195-ELTCONF7. |
The Effect of Collaborative Edublogging on Iranian EFL Learners’ Writing Performance and Self-Efficacy: A Process-Oriented Study |
سعید نجفی صارم، محمد امیر سینافر |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 78 |
1096-ELTCONF7. |
The Effect of Flipped Learning on Concrete and Abstract Vocabulary Learning and Retention among Iranian Intermediate English Language Learners |
شایسته درخشش، رسول مرادی جز، سید حسام الدین آل یاسین |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 79 |
1219-ELTCONF7. |
The Effect of Three-Phase Task-Based Language Teaching on Iranian High School Students' Listening Comprehension |
حمیدرضا کریم، سید مهرداد آذرهوشنگ، سجاد عبیداوی، محمدحسین صفاِئی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 80 |
1060-ELTCONF7. (R1) |
The Facilitators of and Barriers to Conducting TEFL Researches: Voices from Iranian Teacher Education Faculty Members |
محمدباقر خطیبی، حسن بشیرنژاد، فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 81 |
1049-ELTCONF7. (R1) |
The Function of Focus Group Discussions (FGDs) in Teaching ESP in Geography |
Alireza Daviran |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 82 |
1067-ELTCONF7. (R1) |
The Impact of AI Tool Training on Pre-Service English Teachers’ Creativity in Teaching Vocabulary Lessons |
Malek Panahi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 83 |
1078-ELTCONF7. (R1) |
The Impact of Automated Writing Evaluation on EFL Learners’ Writing Motivation and Self-regulation |
خداوردی علیزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 84 |
1165-ELTCONF7. (R1) |
The Impact of Digital Platforms, Artificial Intelligence, and Blended Learning on English Language Teaching |
نسرین سادات جناب آقا |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 85 |
1213-ELTCONF7. |
The Impact of Explicit Polysemy Instruction on Listening Comprehension: A Cognitive Linguistic Intervention among Iranian EFL Learners |
سعید نجفی صارم، پرنیا سماوات، امیرحسین لطفی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 86 |
1056-ELTCONF7. |
The Impact of MALL on the Listening Comprehension Performance of Iranian EFL Learners in Flipped Classrooms |
اشرف قاسمی، محمد باقر خطیبی، حسن بشیرنژاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 87 |
1045-ELTCONF7. (R1) |
The Impact of Sustained Oral Assessment on Developing Pedagogical Content Knowledge in English Vocabulary Teaching: An Action Research Study in Iranian High Schools |
سمیه غلامحسینی نظری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 88 |
1050-ELTCONF7. (R1) |
The Relationship between Text Type, Cultural elements, and Language Learning |
Saeid Rahimipour |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 89 |
1079-ELTCONF7. (R1) |
The Role of Generative AI-assisted Instruction in Enhancing Emotional Engagement of EFL Learners |
مهری جلالی، ساحل شکری، پروانه شایسته فر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 90 |
1033-ELTCONF7. (R1) |
The Role of Mentoring and Reflection in Shaping Preservice EFL Teachers’ Pedagogical Content Knowledge |
Parviz Ahmadi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 91 |
1065-ELTCONF7. (R1) |
The Role of Social Media in Teaching English to Generation Z in Blended Learning |
مریم عبادی آسایش، اتابک چوداری میلانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 92 |
1099-ELTCONF7. |
The Use of Jigsaw Task to Enhance Iranian Learners’ Narrative Writing Ability :Toward Critical Thinking in Language Classroom |
زهرا شب خیز |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 93 |
1225-ELTCONF7. |
Three Decades of EFL Teacher Education: A Bibliometric Exploration of Research Growth and Conceptual Evolution |
حمیده نامی انرجان، حسن سودمند افشار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 94 |
1228-ELTCONF7. |
Toward Institutional Reform: Addressing Barriers to Effective Teacher Training |
حسن طرلانی، محدثه ستارپور، آیدا الیاسی، مهدیه برنجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 95 |
1037-ELTCONF7. |
TPCK in the Digital Era: Integrating Educational Data Literacy and Hybrid Design Competency in Teacher Education |
شایسته درخشش |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 96 |
1167-ELTCONF7. (R1) |
Understanding the Lived Experiences of Anesthesia Students with Team-Based Learning in an English for Specific Purposes Course: A Phenomenological Study |
سیمین ستارپور، آصف خلیلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 97 |
1029-ELTCONF7. (R2) |
Unpacking Pedagogical Content knowledge and the Core Features of Teacher Professionalism in ELT: Novice VS. Experienced Teachers |
فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 98 |
1016-ELTCONF7. (R1) |
Utilizing Modern Approaches to Teaching: From Traditional Methods to AI-Enhanced Learning |
ابراهیم سامانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 99 |
1220-ELTCONF7. |
Younger or Later Starters? A Systematic Review of Age of Onset and Ultimate Attainment in Second Language Learning |
زهرا ریاحی، رضا طاهرخانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 100 |
1111-ELTCONF7. |
YouTube for EFL Listening and Pronunciation: A PCK-Informed Review |
علیرضا رحیم پور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 101 |
1206-ELTCONF7. (R1) |
آموزش زبان انگلیسی در تدریس شیمی با رویکرد آموزش یکپارچه محتوا و زبان (CLIL) |
مسعود رضائی، محسن رضائی، مصطفی مختاریان، سیده ریحانه حسینی، میثم رضائی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 102 |
1130-ELTCONF7. |
ارائه الگوی شایستگیهای حرفهای معلمان زبان انگلیسی (پژوهشی فراترکیب) |
مهسا عزیزی، سیدحسین موسوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 103 |
1070-ELTCONF7. (R1) |
ارزیابی مجموعه کتاب های vision بر اساس مدل موکاندان و نی مهچی سالم |
سعیدرضا عباسی، یونس مولودی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 104 |
1084-ELTCONF7. |
ارزیابی محتوای دستوری در کتابهای آموزش زبان انگلیسی متوسطه دوم در مدارس ایران |
مبین جعفری بخشکندی، امیررضا قلی زاده سرای ملکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 105 |
1159-ELTCONF7. |
بررسی ابعاد ارتباطی و شایستگیهای اخلاقی، روانشناختی و حرفهای معلمان در تدریس زبان انگلیسی |
یلدا هومن |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 106 |
1085-ELTCONF7. (R1) |
بررسی اثرگذاری آموزش مفاهیم نوشتاری و تولید محتوا به دانش آموزان بر یادگیری حروف زبان انگلیسی |
سیداسماعیل میرغفاری نوحدانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 107 |
1194-ELTCONF7. (R1) |
بررسی چالشهای پداگوژیک در آموزش زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم براساس رویکرد تلفیقی |
بهاره قادری نژاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 108 |
1118-ELTCONF7. (R1) |
بررسی دانش محتوایی آموزشی از طریق آموزش دستور زبان ارتباطی در کلاسهای درس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی |
وحید رحمانی دغارونی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 109 |
1120-ELTCONF7. |
بررسی میزان بهرهگیری اساتید زبان انگلیسی از دادههای آموزشی در شخصیسازی تدریس و ارزیابی پیشرفت یادگیرندگان |
زهرا مظفری، منصوره دلارامی فر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 110 |
1179-ELTCONF7. (R1) |
تأملی بر رویکردها و راهبردهای مؤثر در تدریس زبان انگلیسی |
محمد احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 111 |
1186-ELTCONF7. |
تداخل نوشتاری زبان آموزان فارسیزبان و روسزبان هنگام یادگیری زبان انگلیسی |
شادی بهبودی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 112 |
1089-ELTCONF7. (R1) |
جای خالی جریان ادبی مکتب اِراسم؛ آسیبشناسی برنامة درسی آموزش زبان انگلیسی در کتابهای درسی |
فائقه عبدالهیان بلوچی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 113 |
1019-ELTCONF7. (R1) |
چتباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی و دگرگونی آموزش زبان انگلیسی: یک مرور تحلیلی نظاممند بر پژوهشهای نوین |
رحیم کریمی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 114 |
1007-ELTCONF7. (R1) |
روایت پژوهی : رویکردی نوین درتوسعه دانش پداگوژی زبان انگلیسی |
مهسا پری کاری، مریم پری کاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 115 |
1119-ELTCONF7. |
رویکردهای محاسباتی در آموزش زبان: مرور سیستماتیک معماریها، پردازش زبان طبیعی و مدلهای هوش مصنوعی |
محمد مهدی سعادتی، محمد مهدی شیرمحمدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 116 |
1017-ELTCONF7. (R1) |
ضرورت علم آموزی چندگانه با کمک پیشرفت های تکنولوژیک و ارائه راهکارهای عملی |
صدیقه سادات مقداری مقداری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 117 |
1163-ELTCONF7. |
فناوریهای نوین و آموزش زبان انگلیسی: فرصتها، چالشها و چشمانداز آینده |
علی عسگرانی، رحیم کامیاب، علی نبی زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 118 |
1174-ELTCONF7. (R1) |
کاربرد سبکهای رهبری آموزشی در ارتقای مهارت معلمان زبان انگلیسی |
سعید کرامتی تولائی، فاطمه مصوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 119 |
1157-ELTCONF7. |
معلم زبان انگلیسی عصر دیجیتال؛ ابزارها و روشها |
سید امیرمحمد آقایان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 120 |
1210-ELTCONF7. |
مقایسه عملکرد نوشتاری با استفاده از بازخورد چندوجهی: شواهدی از کلاسهای سنتی و معکوس زبان انگلیسی در ایران |
شورا میرصیافی، مریم فرنیا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 121 |
1230-ELTCONF7. |
نقش آموزش مبتنی بر محتوا در افزایش انگیزش زبان آموزان در یادگیری زبان انگلیسی |
زهرا دینی، بهاره دینی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 122 |
1171-ELTCONF7. |
نقش انگیزه در فعالسازی دانش محتوای آموزش: کلیدهای تخصصی معلمان |
محمدعلی شفایی |
پذیرفته شده |
| 123 |
1180-ELTCONF7. |
نقش اینترنت اشیاء در بهبود یادگیری زبان انگلیسی: فرصت ها و چالش ها |
محمد مهدی نامی، فرهاد علیپور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 124 |
1173-ELTCONF7. |
نقش حمایت مدیریتی مدارس در تقویت پداگوژی محتوا برای معلمان زبان انگلیسی |
سعید کرامتی تولائی، فاطمه مصوری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 125 |
1024-ELTCONF7. (R1) |
همافزایی بازخورد هوش مصنوعی و واقعیت مجازی در صلاحیت کاربردشناختی و روانی زبانآموزان انگلیسی |
الهه کمری، اسماعیل صفائی اصل |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 126 |
1012-ELTCONF7. |
واکاوی تاثیر وجوه دیداری در کلاسهای درس زبان انگلیسی دانشآموزان دوزبانه بلوچزبان: پایه هشتم |
منصوره دلارامی فر، زهرا مظفری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 127 |
1117-ELTCONF7. (R1) |
ویژگیهای معلمان زبان انگلیسی مجهز به دانش محتوایی آموزشی قوی |
وحید رحمانی دغارونی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |