کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1097-ELTCONF7. (R1) “Acculturation and Communicative Competence among International EFL Learners: A Mixed-Methods Investigation.” غزاله صالح پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
2 1048-ELTCONF7. A comparative analysis of function and frequency of metadiscourse markers: a cross disciplinary study نوشین ناطقیان پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
3 1222-ELTCONF7. A Comparative Inquiry into the Keyword Method and Collocation Instruction in the Iranian EFL Context علی دانشره، سید محمدرضا عادل پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1095-ELTCONF7. (R1) A contrastive pragmatic analysis of apology strategies: A case of native speakers of English and Iranian bilingual (Turkish-Persian) EFL learners سیمین ستارپور، فاطمه پورابراهیم پذیرفته شده
5 1176-ELTCONF7. Advancing EFL Students’ Writing Skills through the Collaborative Jigsaw II Learning Technique Mousa Ghonchepour، Asma Bahri پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
6 1211-ELTCONF7. Advancing Language Assessment Through Evidence-Centered Design: A Conceptual Analysis and Practical Framework مجتبی الماسی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
7 1108-ELTCONF7. Advancing Pedagogical Content Knowledge (PCK) among English Language Teachers: An Indo–Iranian Perspective Sougand Akbarian پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
8 1148-ELTCONF7. A Hybrid Human–AI Pedagogical Framework for Enhancing English Speaking Skills Among EFL Teachers: A Comprehensive Study مهدی پاسبان آلانق پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
9 1136-ELTCONF7. AI-Enhanced German Language Learning: A Narrative Review of Mobile and Generative AI Tools in Second Language Acquisition فائزه قبادی مجد پذیرفته شده
10 1057-ELTCONF7. (R1) AI in ELT Classrooms: Evaluating Praktika App Through the Lens of Human-AI Teacher Comparisons فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر، محمدباقر خطیبی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1189-ELTCONF7. AI-Supported Collaborative Autoethnography versus AI-Assisted Individual Journaling: A Mixed-Methods Study of Intercultural Learning in EFL Contexts زهره دهقان نژاد پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
12 1018-ELTCONF7. (R1) Analysis of Teachers’ attitudes on Using Technology in English Language Teaching in Iran ابوالحسن نظری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
13 1152-ELTCONF7. Analyzing the Generic Structure of MA Theses and PhD Dissertation Titles in Applied Linguistics مسعود سعیدی، فاطمه دیانت، مریم فرنیا پذیرفته شده مشروط
14 1226-ELTCONF7. Analyzing the Role of Self-Regulation and Gender in English Language Learning and Its Implications for the Development of Teachers’ Pedagogical Content Knowledge (PCK) نسترن عموئی زیکساری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
15 1040-ELTCONF7. Analyzing Types and Sources of Errors in Iranian Students’ Computer-Mediated Written Paragraphs امین بیگ وردی، محمدامین صراحی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1133-ELTCONF7. A Needs-Based Evaluation of English Requirements for Iranian Flight Attendants نوشین ناطقیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
17 1091-ELTCONF7. (R1) An Exploration of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of the Challenges to Democratic Assessment: A qualitative study ناصر رشیدی، رحیمه کاربخش پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
18 1197-ELTCONF7. An Investigation into the Efficacy of Visual Materials on the Iranian EFL Learners’ Oral Fluency روح الله ملکی، صادق غفاری، مریم محمدی سراب پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
19 1046-ELTCONF7. (R1) Artificial Intelligence and Blended Learning in Teaching English: A Review Study مریم عبادی آسایش، اتابک چوداری میلانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1129-ELTCONF7. Artificial Intelligence and Learning Oral Communication Skills in English: A Qualitative Research Synthesis عباس زارعی، حنانه بدرآبادی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
21 1043-ELTCONF7. (R1) A Strategic Research-Informed Approach to Lexicology Learning: Integrating Autonomous Heuristic Inquiry Peer-assisted Constructivist Learning عباس مهرپویا، نگار نوروززاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
22 1053-ELTCONF7. (R2) A Sustainable Pedagogical Content Knowledge Development Model for Continuous Professional Development in EFL Mehran Memari، هدی حمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
23 1145-ELTCONF7. (R1) A UDL- and UDT-Informed Content Analysis of Instructional Quality in AI-Generated EFL Lesson Plans فاطمه خواجوند نوراشرفی، شقایق درویشی، مریم فکری قره کند پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
24 1128-ELTCONF7. (R1) Classroom Discourse and Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Development: An Initiation-Response-Feedback Analysis محدثه نوروزی، حمید رضا دولت آبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
25 1204-ELTCONF7. Co-Teaching Practices in Review: Meta-Analytic Evidence from EFL Classroom Research نسیم امینی، ستایش جهانگیری، پروانه شایسته فر پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
26 1014-ELTCONF7. (R2) Critical Cultural Awareness Concept Among Iranian EFL Teachers عرفان مردعلی، مصطفی غفاری، آرزو قبادی، بهناز رستگار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
27 1088-ELTCONF7. (R1) Defining the Characteristics of Teachers Equipped with Pedagogical Content Knowledge in English Instruction رضا فرهنگ پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
28 1113-ELTCONF7. Developmental Patterns in the Use of Discourse Markers in EFL Academic Writing: A Comparative Study of Pre-Service Teachers Faezeh Jafari، Hanieh Jafari پذیرفته شده
29 1146-ELTCONF7. (R1) Effective EFL teachers in Iran: Teachers' perceptions of existing situation and barriers ستایش صادقی، محمد علی اکبری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
30 1208-ELTCONF7. Effectiveness of A Usage-Based Cognitive Linguistics Approach in Teaching English Noun Countability to Iranian EFL Learners: A Quasi-Experimental Comparison شهاب مرادی، سید محمد حسینی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
31 1073-ELTCONF7. Effectiveness of Using AI-Generated Texts as Reading Skill Instruction Materials: The Case of DeepSeek and Copilot Reza Khany، Mohammad Mahdi Maadikhah پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
32 1153-ELTCONF7. Effects of Transcribing Different Types of Narrative Tasks on Iranian EFL Learners’ Speaking Complexity, Accuracy and Fluency مسعود سعیدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
33 1221-ELTCONF7. EFL Teachers Micro ' Reflection on Pedagogical Content Knowledge: A Quantitative Investigation فرزانه رحیم زاده پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
34 1104-ELTCONF7. (R2) emerging micro strategies and digital mediation tools for developing pedagogical content knowledge in EFL teachers in Iran: A qualitative exploration فاطمه کاظم خواه حسن کیاده پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
35 1184-ELTCONF7. (R1) English as a Global Language? Cultural Gaps in Iranian EFL Textbooks حسن طرلانی، زهرا واحدی، محمدرحیم بهلولی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
36 1058-ELTCONF7. English Learners’ Sense of Belonging in a Non-state Language School: Course-based, Out-of-class, and Meta-institutional Dynamics علی منصوری نژاد، Mahmoud Fereydoonfar پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
37 1134-ELTCONF7. (R1) Enhancing English Language Teachers’ Pedagogical Content Knowledge (PCK) through Artificial Intelligence and Educational Technology in the Iranian Context عسل محمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
38 1200-ELTCONF7. (R1) Enhancing English Language Teaching through AI-Integrated Pedagogical Content Knowledge (PCK): A Study of Iranian EFL Teachers محمدامین شیروانی، امیرحسین محمدی مشگینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
39 1192-ELTCONF7. Enhancing English Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Through Awareness of Metadiscourse Practices: A Cross-Disciplinary Comparative Study نوشین ناطقیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
40 1114-ELTCONF7. (R1) Enhancing Meaning-Based ESP Translation among Student-Teachers in the Education of Students with Special Needs through AI-Supported Pedagogy علی همتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
41 1151-ELTCONF7. (R1) Enhancing Reflective Teaching Practices to Improve Instructional Effectiveness among Iranian EFL Teachers معصومه پورچراغ پورچراغ پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
42 1015-ELTCONF7. Enhancing University Students’ Writing Skills and Motivation Through Artificial Intelligence Interaction ابراهیم سامانی، عبدالحسین حیدری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
43 1042-ELTCONF7. (R1) Error analysis in parts of speech (specialized in tense) in learning English As a second language: with special interference to Persian Language حمید رحیم پور، میرمجید محمدی فومنی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
44 1196-ELTCONF7. Error Correction Codes as Metacognitive Tools: Enhancing Writing Accuracy Among Iranian EFL Learners سعید نجفی صارم، الهه خدابنده لو پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
45 1098-ELTCONF7. (R1) Evaluating English Language Textbooks Tense Distribution against Real Corpus Data: The Didactics Dilemma: Are Textbooks Lying? کیمیا عسکریان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
46 1041-ELTCONF7. (R1) Exploring EFL Teachers' Perceptions of Using ChatGPT in Their Practice: Opportunities, Challenges, and Implications for Professional Development امین بیگ وردی، ژاله حساس خواه، علی سلطانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
47 1140-ELTCONF7. Exploring EFL Teachers’ Adaptability and Perceptions of ChatGPT Integration in English Language Education شهرام اسفندیاری، پرستو سرخوشی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
48 1101-ELTCONF7. (R1) Exploring High School EFL Teachers' Perceptions of Integrating Literature into Communicative Language Teaching, A Gender-Based Study in Sanandaj District 1 مریم عبادی آسایش، سیده مینا جوانمرد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
49 1224-ELTCONF7. Exploring Iranian EFL learners’ Writing through Classroom Oral Presentation and Individual and Collaborative Concept Mapping Strategies زهرا ریاحی، رضا طاهرخانی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
50 1139-ELTCONF7. (R1) Exploring Learners’ Emotional Experiences: Face-to-Face, Online, and AI-Mediated Interaction in EFL Speaking Tasks نرگس نوری زاده، امیر ولدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
51 1175-ELTCONF7. (R1) From Burnout to Flow: The Role of Generative AI in Recalibrating Teacher Cognitive Load and Emotional Capacity in Education سمیرا خالوئی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
52 1207-ELTCONF7. From Knowledge Transmitters to Learning Facilitators: English Language Teachers in the Age of Artificial Intelligence هانی قاطعی زاده، مهران معماری پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
53 1035-ELTCONF7. (R1) From Language to Intercultural Citizenship: Expanding PCK for Globally-Minded EFL Educators Mehran Memari پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
54 1229-ELTCONF7. From Products to Perspectives: Examining Cultural Priorities in Iranian EFL Textbook, Vision 1, Through the Yuen’s Model Lenses Jamileh Rahemi، Zahra Yavari پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
55 1075-ELTCONF7. (R2) Gamification in Teaching English to Generation Z: Enhancing Engagement in Blended Learning Environments اتابک چوداری میلانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
56 1183-ELTCONF7. How Lesson Study Unlocks the PCK of English Teachers in a MALL Environment: From App Integration to Pedagogical Insight Mehran Memari، Seyedeh Zahra Mousavi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
57 1203-ELTCONF7. Incidental vs. Planned Form-Focused Instruction: Personality-Based Differences in Iranian EFL Learners’ Writing Performance حسین بخشی، ولی الله یوسفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
58 1039-ELTCONF7. (R1) In-Service EFL Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) and their Continuing Professional Development (CPD) Parviz Ahmadi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
59 1223-ELTCONF7. (R1) Integrating Artificial Intelligence and Blended Learning within the PCK Framework for English Language Teaching فاطیما رستار، علی منصوری نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
60 1161-ELTCONF7. Investigating public school teachers' perceptions regarding the utilization of artificial intelligence in personalized language learning محسن صباحی اودلو، شادی شفایی، پردیس جعفری پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
61 1209-ELTCONF7. Investigating the Relationship Between Teaching Experience and Pedagogical Content Knowledge Among Iranian EFL Teachers اسمعیل زین الدینی مفرد پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
62 1198-ELTCONF7. (R1) Iranian EFL Teachers’ Emotions, Perceptions and Regulation Strategies in Online Classes رویا موحد، مصطفی بهرامن پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
63 1201-ELTCONF7. (R1) Iranian English Teachers’ Priorities in the Post -method Era: A Q-sort Study یلدا هومن پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
64 1218-ELTCONF7. Mapping Iranian EFL Teachers’ Perceptions of AI-Enhanced Teaching Tasks: Insights through TPACK and CBAM Frameworks حمیده نامی انرجان، حسن سودمند افشار پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
65 1202-ELTCONF7. (R1) Morphological Awareness and Its Correlation to Lexical Knowledge and Morphological Complexity: Evidence from Iranian EFL Learners علی اصغر بختیاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1123-ELTCONF7. Motivation of Families and Students to Learn English Language in Ardabil province احسان حضرتی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
67 1059-ELTCONF7. (R1) Multimodal Pedagogical Content Knowledge (M-PCK): An Empirical Framework for 21st-Century Teacher Effectiveness سعید خیری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
68 1008-ELTCONF7. (R1) Pedagogical Content Knowledge in Action: A Comparative Study of Clustering within Blended and Flipped Writing Classrooms محمدرضا خدادوست، الهام شامی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
69 1069-ELTCONF7. Pre-task and On-task Collaborative Writing: Examining EFL Learners’ Gains in Accuracy سحر فیضی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
70 1121-ELTCONF7. (R1) Reflections of Iranian EFL Teachers on Artificial Intelligence: Reimagining Pedagogical Content Knowledge in the Digital Age حسین خلیلی، حسن طرلانی علی‌آبادی، حسن احمدی، حامد خلیلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
71 1149-ELTCONF7. (R1) Review of English for Young Learners (EYL) Materials: The Case of American Family and Friends علیرضا راستی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
72 1109-ELTCONF7. (R1) Situational Self-Esteem and Willingness to Communicate and Their Relationship with Sociolinguistic Competence مهسا محمدی، رسول مرادی جز، الهام محمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
73 1155-ELTCONF7. (R1) Teacher Credibility and Its Relationship with Pedagogical Content Knowledge in ELT Contexts اسمعیل زین الدینی مفرد پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
74 1132-ELTCONF7. Teachers’ Perceptions of Barriers to Teaching Critical Thinking in ESL Classrooms Mousa Ghonchepour، مهرآیین سلطانی نژاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
75 1036-ELTCONF7. (R1) Teaching English to Generation Alpha Through Video Games: A Review Article مریم عبادی آسایش پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
76 1093-ELTCONF7. The Comparison of Meta-discourse Markers in Iranian Authors’ Research Articles Published in Elmi-Pazhuheshi and ISI Journals فاطمه پورابراهیم، سیمین ستارپور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
77 1195-ELTCONF7. The Effect of Collaborative Edublogging on Iranian EFL Learners’ Writing Performance and Self-Efficacy: A Process-Oriented Study سعید نجفی صارم، محمد امیر سینافر پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
78 1096-ELTCONF7. The Effect of Flipped Learning on Concrete and Abstract Vocabulary Learning and Retention among Iranian Intermediate English Language Learners شایسته درخشش، رسول مرادی جز، سید حسام الدین آل یاسین پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
79 1219-ELTCONF7. The Effect of Three-Phase Task-Based Language Teaching on Iranian High School Students' Listening Comprehension حمیدرضا کریم، سید مهرداد آذرهوشنگ، سجاد عبیداوی، محمدحسین صفاِئی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
80 1060-ELTCONF7. (R1) The Facilitators of and Barriers to Conducting TEFL Researches: Voices from Iranian Teacher Education Faculty Members محمدباقر خطیبی، حسن بشیرنژاد، فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
81 1049-ELTCONF7. (R1) The Function of Focus Group Discussions (FGDs) in Teaching ESP in Geography Alireza Daviran پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
82 1067-ELTCONF7. (R1) The Impact of AI Tool Training on Pre-Service English Teachers’ Creativity in Teaching Vocabulary Lessons Malek Panahi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
83 1078-ELTCONF7. (R1) The Impact of Automated Writing Evaluation on EFL Learners’ Writing Motivation and Self-regulation خداوردی علیزاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
84 1165-ELTCONF7. (R1) The Impact of Digital Platforms, Artificial Intelligence, and Blended Learning on English Language Teaching نسرین سادات جناب آقا پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
85 1213-ELTCONF7. The Impact of Explicit Polysemy Instruction on Listening Comprehension: A Cognitive Linguistic Intervention among Iranian EFL Learners سعید نجفی صارم، پرنیا سماوات، امیرحسین لطفی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
86 1056-ELTCONF7. The Impact of MALL on the Listening Comprehension Performance of Iranian EFL Learners in Flipped Classrooms اشرف قاسمی، محمد باقر خطیبی، حسن بشیرنژاد پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
87 1045-ELTCONF7. (R1) The Impact of Sustained Oral Assessment on Developing Pedagogical Content Knowledge in English Vocabulary Teaching: An Action Research Study in Iranian High Schools سمیه غلامحسینی نظری پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
88 1050-ELTCONF7. (R1) The Relationship between Text Type, Cultural elements, and Language Learning Saeid Rahimipour پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
89 1079-ELTCONF7. (R1) The Role of Generative AI-assisted Instruction in Enhancing Emotional Engagement of EFL Learners مهری جلالی، ساحل شکری، پروانه شایسته فر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
90 1033-ELTCONF7. (R1) The Role of Mentoring and Reflection in Shaping Preservice EFL Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Parviz Ahmadi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
91 1065-ELTCONF7. (R1) The Role of Social Media in Teaching English to Generation Z in Blended Learning مریم عبادی آسایش، اتابک چوداری میلانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
92 1099-ELTCONF7. The Use of Jigsaw Task to Enhance Iranian Learners’ Narrative Writing Ability :Toward Critical Thinking in Language Classroom زهرا شب خیز پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
93 1225-ELTCONF7. Three Decades of EFL Teacher Education: A Bibliometric Exploration of Research Growth and Conceptual Evolution حمیده نامی انرجان، حسن سودمند افشار پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
94 1228-ELTCONF7. Toward Institutional Reform: Addressing Barriers to Effective Teacher Training حسن طرلانی، محدثه ستارپور، آیدا الیاسی، مهدیه برنجی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
95 1037-ELTCONF7. TPCK in the Digital Era: Integrating Educational Data Literacy and Hybrid Design Competency in Teacher Education شایسته درخشش پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
96 1167-ELTCONF7. (R1) Understanding the Lived Experiences of Anesthesia Students with Team-Based Learning in an English for Specific Purposes Course: A Phenomenological Study سیمین ستارپور، آصف خلیلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
97 1029-ELTCONF7. (R2) Unpacking Pedagogical Content knowledge and the Core Features of Teacher Professionalism in ELT: Novice VS. Experienced Teachers فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
98 1016-ELTCONF7. (R1) Utilizing Modern Approaches to Teaching: From Traditional Methods to AI-Enhanced Learning ابراهیم سامانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
99 1220-ELTCONF7. Younger or Later Starters? A Systematic Review of Age of Onset and Ultimate Attainment in Second Language Learning زهرا ریاحی، رضا طاهرخانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
100 1111-ELTCONF7. YouTube for EFL Listening and Pronunciation: A PCK-Informed Review علیرضا رحیم پور پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
101 1206-ELTCONF7. (R1) آموزش زبان انگلیسی در تدریس شیمی با رویکرد آموزش یکپارچه محتوا و زبان (CLIL) مسعود رضائی، محسن رضائی، مصطفی مختاریان، سیده ریحانه حسینی، میثم رضائی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
102 1130-ELTCONF7. ارائه الگوی شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان زبان انگلیسی (پژوهشی فراترکیب) مهسا عزیزی، سیدحسین موسوی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
103 1070-ELTCONF7. (R1) ارزیابی مجموعه کتاب های vision بر اساس مدل موکاندان و نی مهچی سالم سعیدرضا عباسی، یونس مولودی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
104 1084-ELTCONF7. ارزیابی محتوای دستوری در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی متوسطه دوم در مدارس ایران مبین جعفری بخشکندی، امیررضا قلی زاده سرای ملکی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
105 1159-ELTCONF7. بررسی ابعاد ارتباطی و شایستگی‌های اخلاقی، روان‌شناختی و حرفه‌ای معلمان در ‏تدریس زبان انگلیسی یلدا هومن پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
106 1085-ELTCONF7. (R1) بررسی اثرگذاری آموزش مفاهیم نوشتاری و تولید محتوا به دانش آموزان بر یادگیری حروف زبان انگلیسی سیداسماعیل میرغفاری نوحدانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
107 1194-ELTCONF7. (R1) بررسی چالش‌های پداگوژیک در آموزش زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم براساس رویکرد تلفیقی بهاره قادری نژاد پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
108 1118-ELTCONF7. (R1) بررسی دانش محتوایی آموزشی از طریق آموزش دستور زبان ارتباطی در کلاس‌های درس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی وحید رحمانی دغارونی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
109 1120-ELTCONF7. بررسی میزان بهره‌گیری اساتید زبان انگلیسی از داده‌های آموزشی در شخصی‌سازی تدریس و ارزیابی پیشرفت یادگیرندگان زهرا مظفری، منصوره دلارامی فر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
110 1179-ELTCONF7. (R1) تأملی بر رویکردها و راهبردهای مؤثر در تدریس زبان انگلیسی محمد احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
111 1186-ELTCONF7. تداخل نوشتاری زبان آموزان فارسی‌زبان و روس‌زبان هنگام یادگیری زبان انگلیسی شادی بهبودی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
112 1089-ELTCONF7. (R1) جای خالی جریان ادبی مکتب اِراسم؛ آسیب‌شناسی برنامة درسی آموزش زبان انگلیسی در کتاب‌های درسی فائقه عبدالهیان بلوچی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
113 1019-ELTCONF7. (R1) چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و دگرگونی آموزش زبان انگلیسی: یک مرور تحلیلی نظام‌مند بر پژوهش‌های نوین رحیم کریمی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
114 1007-ELTCONF7. (R1) روایت پژوهی : رویکردی نوین درتوسعه دانش پداگوژی زبان انگلیسی مهسا پری کاری، مریم پری کاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
115 1119-ELTCONF7. رویکردهای محاسباتی در آموزش زبان: مرور سیستماتیک معماری‌ها، پردازش زبان طبیعی و مدل‌های هوش مصنوعی محمد مهدی سعادتی، محمد مهدی شیرمحمدی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
116 1017-ELTCONF7. (R1) ضرورت علم آموزی چندگانه با کمک پیشرفت های تکنولوژیک و ارائه راهکارهای عملی صدیقه سادات مقداری مقداری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
117 1163-ELTCONF7. فناوری‌های نوین و آموزش زبان انگلیسی: فرصت‌ها، چالش‌ها و چشم‌انداز آینده علی عسگرانی، رحیم کامیاب، علی نبی زاده پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
118 1174-ELTCONF7. (R1) کاربرد سبک‌های رهبری آموزشی در ارتقای مهارت معلمان زبان انگلیسی سعید کرامتی تولائی، فاطمه مصوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
119 1157-ELTCONF7. معلم زبان انگلیسی عصر دیجیتال؛ ابزارها و روش‌ها سید امیرمحمد آقایان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
120 1210-ELTCONF7. مقایسه عملکرد نوشتاری با استفاده از بازخورد چندوجهی: شواهدی از کلاس‌های سنتی و معکوس زبان انگلیسی در ایران شورا میرصیافی، مریم فرنیا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
121 1230-ELTCONF7. نقش آموزش مبتنی بر محتوا در افزایش انگیزش زبان آموزان در یادگیری زبان انگلیسی زهرا دینی، بهاره دینی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
122 1171-ELTCONF7. نقش انگیزه در فعال‌سازی دانش محتوای آموزش: کلیدهای تخصصی معلمان محمدعلی شفایی پذیرفته شده
123 1180-ELTCONF7. نقش اینترنت اشیاء در بهبود یادگیری زبان انگلیسی: فرصت ها و چالش ها محمد مهدی نامی، فرهاد علیپور پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
124 1173-ELTCONF7. نقش حمایت مدیریتی مدارس در تقویت پداگوژی محتوا برای معلمان زبان انگلیسی سعید کرامتی تولائی، فاطمه مصوری پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
125 1024-ELTCONF7. (R1) هم‌افزایی بازخورد هوش مصنوعی و واقعیت مجازی در صلاحیت کاربردشناختی و روانی زبان‌آموزان انگلیسی الهه کمری، اسماعیل صفائی اصل پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
126 1012-ELTCONF7. واکاوی تاثیر وجوه دیداری در کلاس‌های درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان دوزبانه بلوچ‌زبان: پایه هشتم منصوره دلارامی فر، زهرا مظفری پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
127 1117-ELTCONF7. (R1) ویژگی‌های معلمان زبان انگلیسی مجهز به دانش محتوایی آموزشی قوی وحید رحمانی دغارونی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی